نوشته شده توسط : b.gholami

 در این مطلب که بنا به خواسته شما مشتریان گرامی نوشته شده است راهنمای کامل و جامع خرید مخزن آب آشامیدنی بهداشتی منزل یا ساختمان را آورده ایم. پس از مطالعه این مقاله از شما انتظار داریم که دانش و مهارت لازم برای انتخاب و خرید مخزن آب مناسب را داشته باشید تا بتوانید بهترین و بالاترین کیفیت را با کمترین قیمت انتخاب کنید و سال ها بدون هیچ مشکلی از منبع آب یا ساختمان خانه خود لذت ببرید. استفاده کنید خرید اینترنتی مخزن آب اینجا کلیک کنید.

1- انواع ساخت مخازن ذخیره آب کدام تانک بهترین انتخاب است؟

مخازن ذخیره آب ساختمانی را می توان بر اساس ویژگی ها و ویژگی های مختلف طبقه بندی کرد. یکی از رایج ترین دسته بندی ها بر اساس نوع و مواد اولیه مورد استفاده در تولید آنها می باشد.

در گذشته از مخازن فلزی (ساخته شده از ورق فلز گالوانیزه) عمدتاً در ایران استفاده می شد. البته از مخازن بتنی و حتی چوبی به ندرت استفاده می شود، اما این روزها رایج و پرکاربرد نیستند. با ورود و تولید مخازن پلیمری در ایران، استقبال از مخازن فلزی به تدریج کاهش یافت و بسیاری از آنها به نصب و استفاده از مخازن پلیمری روی آوردند.

در بازار مخازن پلیمری بیشتر به مخازن پلی اتیلن یا مخازن پلاستیکی معروف هستند. در زیر هرگاه از کلماتی مانند مخزن پلاستیکی، منبع و تانکر پلاستیکی استفاده می کنیم، منظور همان مخازن آب پلی اتیلن است.

مخزن آب فلزی یا مخزن آب پلی اتیلن بهتر است

قبل از اینکه بفهمیم مخزن آب فلزی بهتر است یا مخزن پلاستیکی آب، باید پارامترهایی را بیان کنیم که کیفیت بهتر هر یک از این مخازن آب را تعیین می کند.

زیرا در یک کاربرد مخزن آب فلزی ممکن است بهتر باشد و در کاربرد دیگر مخزن آب پلی اتیلن یا پلاستیکی. در اینجا مخزن آب فلزی مخزن ساخته شده از ورق های فلزی گالوانیزه و مخزن آب پلاستیکی مخزن آب پلی اتیلن ساخته شده از مواد غذایی، بهداشتی و درجه یک است. پارامترهای در نظر گرفته شده در این مقایسه شامل هزینه، نصب و راه اندازی، طول عمر، مقاومت در برابر خوردگی، تنوع سایز، حمل و نقل و سهولت نصب و همچنین مقاومت در برابر گرما و سرما می باشد.

مزایای مخازن پلاستیکی آب (مخازن پلی اتیلن)

- هزینه و وزن کمتر

- عمر و دوام بسیار طولانی

- مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

- تنوع زیاد در اندازه ها و امکان تولید سریعتر

- نصب، قرار دادن و حمل و نقل بسیار آسان

- امکان سوراخکاری و نصب آسان هر گونه اتصالات

منبع





:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: